Home | УСЛУГИ | Логистика по договори

Логистика по договори

Логистика по договори: внос – обработка на входящи пратки

Входящи операции от доставчици

Обратна логистика

Доклад за искове и щети

Обработка на пратки/доставки
от/до митнически зони

Процесът на внос е първата и една от най-важните стъпки при обработката на продукти на трети страни. От името на клиента Synergy поема управлението на конкретния поток от очаквани доставки, което включва разтоварване, количествен и качествен контрол на продуктите, преди те да бъдат приети за въвеждане в системата за управление на склада (WMS) на фирмата, и съответно информира клиента за правилното приемане на неговите продукти. Освен това Synergy извършва проверки на отделни продукти, за да провери съответствието на продуктите и да ги сравни със стандартите, така че в случай на неизправност клиентът да бъде информиран незабавно, за да бъдат предприети необходимите действия. Накрая се потвърждават и данни като обема и теглото на получените продукти.

Synergy обработва всякакъв вид товари, палетизирани или насипни, и може да работи с различни мерни единици, например килограм, кубичен метър, кутия, пале, пакет, варел, междинен контейнер за насипни товари и др. Клиентът получава актуална информация на всяка стъпка: от пристигането на камиона до вписването в системата за управление на склада (WMS), както и за издаването на необходимите документи.

За да се обезпечи напълно процедурата по получаване на стоките, при първото приемане на всеки конкретен код на артикул в склада, се прилага процедурата за първоначална проверка на данните, за да се потвърдят данните за артикула, предоставени от клиента за очакваната доставка.

Приемането се извършва съгласно сроковете, договорени с клиента, като така гарантираме сигурността на покупките на нашите клиенти.

Обратната логистика е не по-малко важна, тъй като по същество налага обратен процес на изпълнение на нареждане въз основа на конкретни инструкции от клиента и в определен срок. Необходимо е също така повишено внимание, а участващият персонал трябва да бъде правилно обучен.

 Складиране и управление на инвентара

Разтоварване

Палетизиране

Проверка на качеството и количеството при приемането на стоки (документи, външен вид, количество и т.н.)

 Избор на различни видове пакетиране и мерни единици

Контрол на складовите наличности

Циклични и периодични инвентаризации

Проверки на множество етапи

Специално изискване

Synergy извършва временно или дългосрочно складиране на стоки на клиентите си, като се съобразява с конкретните обстоятелства на всеки проект, а именно с вида на стоките, опаковането, формата на стоките и степента на бързина на движение на всяка стока. Въз основа на тези данни се избира най-удачният вариант за съхранение и подходящото складово пространство, а системата WMS се настройва според изискванията на проекта.

Несъмнено важен фактор за бранша на веригата за доставки е качеството на помещенията, в които се съхраняват продуктите, и на използваното оборудване, което оказва съществено влияние върху правилното изпълнение на всеки проект.

В помещенията за съхранение са поставени уреди, измерващи условията на съхранение (температура, влажност), както е посочено в съответната процедура за осигуряване на качеството.

Клиентите се обслужват системата WMS на Synergy, която осигурява ефективност и точност, като същевременно позволява проследяване на инвентара по зони за съхранение и позиции за всеки клиент поотделно.

Освен това Synergy може да отчита срокове на годност, партиди, срок на съхранение, сериен номер, цвят, размер и т.н., а в зависимост от конкретните нужди инвентаризацията може да се осъществява, като се прилагат различни методи: първа входяща — първа изходяща (FIFO), последна входяща — първа изходяща (LIFO), първа изходяща според изтичане на срока на годност (FEFO) и др.

Служителите на Synergy си взаимодействат отблизо с клиентите, за да разберат изцяло изискванията и особеностите на всеки проект.

Въвели сме няколко степени на одити по време на обработката на наличностите, както и кръгови и редовни инвентаризации, за да се гарантира точността на наличностите. Тази информация се подава редовно на клиентите, за да вземат подходящи решения за планиране на покупките си и за процеса на зареждане.

Експорт – Обработка на поръчките – Изходящи

Обработка на поръчките

Обезпечаване на непредвидени оперативни нужди

Издаване на товарителници и фактури

Помощ при износ

Обработката на поръчките е следващата стъпка, при която клиентът възлага на трети партньор в логистиката осъществяването на продажбите си и обслужването им до крайното място. Процесът включва проверка на наличностите по ред на поръчката, комплектоване, опаковане, оформяне и проверка на пратката и накрая натоварване за доставка към крайния получател. По време на изпълнението си всяка поръчка преминава през три етапа на проверка, така че да се осигури точно изпълнение и да се сведат до минимум вероятностите за грешка.

Видът на пакетиране за всеки клиент може да бъде: пакет, вътрешна опаковка, кутия, пале, междинен контейнер за насипни товари, бидон, варел и др. Synergy може да обработва всякакъв вид продукти и да приспособи целия процес на веригата на доставки, така че всички участващи страни да са наясно с различните единици, които трябва да обработват всеки път.

Synergy предоставя индивидуализирани услуги, адаптирани към конкретните параметри на всеки клиент. Методологията, която се следваме, е много специфична — чрез поредица от процеси, които са изчерпателно описани в съответната СОП (стандартна оперативна процедура) на проекта, за да може участващите служители да бъдат надлежно обучени и да се съобразят изцяло с нуждите на всеки клиент.